יום רביעי, 5 ביוני 2013

טיסות אל על לאילת


אילת נחשבת לעיר התיירות והקייט המובילה בארץ והיא מושכת אליה תיירים מכל העולם. אילת מציעה לתיירים שילוב מהנה של חופשות בעיר ים חמה ותוססת, אטרקציות שונות, שונית אלמוגים מהיפות בעולם ופסטיבלים שונים לאורך השנה כשהידוע והמפורסם שבינהם הוא פסטיבל הג'ז המתקיים בה בכל שנה. אילת היא עיר הנופש המועדפת על הרבה ישראלים ומאז פתיחת השמיים לתחרות על ליבו של הנוסע ניתן למצוא גם טיסות אל על לאילת.

טיסות לאילת – כל השנה


אילת היא עיר על קצה המדבר השוכנת לחוף הים האדום. תיירים מגיעים לאילת בכל ימות השנה בגלל מזג האוויר הטוב השורר בה גם בחורף וגם בעונות המעבר. ישראלים רבים מעדיפים לנפוש באילת על פני כל מקום אחר וניתן להגיע אליה עם טיסות אל על לאילת היוצאות מנמל התעופה בן גוריון ומשך הטיסה הוא כחצי שעה.

טיול מאורגן לבלגיה


בלגיה היא אחת ממדינות השפלה של אירופה והיא גובלת בצרפת, גרמניה והולנד. טיול מאורגן לבלגיה יכול לכלול גם חלקים מגרמניה וצרפת מכיוון שהאזורים המשיקים הם חלק אינטגראלי מהאיזור באופן כללי. טיול מאורגן לבלגיה יקח אתכם לשתי ערים מפורסמות ומרהיבות: בריסל וברוז' וזאת בנוסף לטיול ברחבי המדינה.

ביקור בבריסל ובברוז'


טיול מאורגן בבלגיה יפגיש אתכם עם עיר הבירה בריסל שקיבלה את הכינוי בירת אירופה משום שבה ממוקמים המוסדות של האיחוד האירופאי. הכיכר הגדולה של העיר שנבנתה במאה ה 15 נחשבת לאחת היפות באירופה ובקרבתה שוכן ארמון המלך, בית העירייה ופסל הילד המשתין המפורסם. העיר ברוז' מכונה ונציה של הצפון מכיוון שהיא בנוייה על עשרות תעלות החוצות אותה. העיר העתיקה במקום היא אחת היפות והשמורות באירופה כולה שבמרכזה מגדל עם 47 פעמונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה