יום רביעי, 9 באוקטובר 2013

טיולים מאורגנים בירושלים עם קפיצה לפאב או אל ספא זוגי ירושלים


למרות שהתנועה בשדה התעופה של בן גוריון היא תנועה ערה מאוד במשך כל ימות השנה, עדיין כמה מהמקומות היפים ביותר בעולם נמצאים ממש מתחת לאפנו. הגנים הבהאיים של חיפה הם אחד מהמחזות היפים ביותר אותם ניתן לראות, בטח בלילה, כשגם הטיילת של רוטשילד ורחבת הבימה הינם מקום מרהיב. אך אם יש עיר אחת שמתעלה מעל כולם, זו ללא ספק תהיה ירושלים.



טיולים מאורגנים בירושלים- לטעום בעיר הכל מהכל


עיר הבירה של ישראל נהנית ממקומות רבים ויפהפיים, מה שהופכים אותה לעיר הכי מתויירת בישראל. חלק מהמקומות היפים ביותר בעיר הינם מקומות קדושים, כמו לדוגמא הכותל המערבי אליו תוכלו להגיע גם ביום וגם בלילה על מנת להניח פתק ולשאת תפילה או מסגד אל אקצה. חלק אחר נחשבים למקומות עתיקים כמו שכונת נחלאות או עיר דוד. וחלק אחר נחשבים למקומות חדשים יותר ונהדרים לא פחות כמו הטיילת של שדרות ממילא וגשר המיתרים. הדרך הטובה ביותר ליהנות מכל מה שהעיר מציע זה דרך טיולים מאורגנים בירושלים, שיכולים להבטיח לכם מעבר בין כלל המקומות הללו, עם קינוח מתוק של כנאפה בעיר העתיקה או מיץ סחוט טרי באחד מהדוכנים הרבים של שוק מחנה יהודה הססגוני.



אתנחתא קלה עם ספא זוגי ירושלים


קרוב לוודאי שלאחר שתסיימו את הטיול הנהדר ברחבי העיר ירושלים, תהיו מעוניינים להתרענן קצת עם משהו לא שגרתי ברחבי העיר. מצד אחד תמיד תוכלו לשבת באחד הפאבים של ירושלים, עם עדיפות גדולה לשבת באחד מהשולחנות שבחוץ על מנת לספוג קצת מהאוויר הצלול של העיר. מצד שני, תוכלו לשהות וליהנות מן ספא זוגי ירושלים, בו תוכלו לקבל עיסוי נהדר על ידי אחד המעסים המקצועיים שבספא, לשבת בסאונה יחד עם אנשים נוספים ולתת לגוף לספוג את האדים ואת קצב ההזעה המוגבר שבמקום, לטבול בג'קוזי כך שהמים החמים ירעננו אתכם ויעניקו לכם מגע נהדר לגוף וכמובן שאם תרצו ליהנות מכל הטוב של עיר הבירה של ישראל יום אחד נוסף, מה שסביר להניח שיקרה לכם, תוכלו תמיד לקחת לילה בבית מלון בירושלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה